O.A.M.G.M.A.M.R. Filiala Ialomita

Obtinerea certificatului de membru

Cum se obtine certificatul de membru:

Asistenţii medicali care întrunesc condiţiile prevăzute în Ordonanţa de Urgenţă nr. 144/2008, Secţiunea 1, Articolul 12 exercită profesia pe baza CERTIFICATULUI DE MEMBRU eliberat şi avizat anual de către Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România.

1. Cerere tip către preşedintele O.A.M.G.M.A.M.R. Filiala Ialomita;
2. Copie legalizată a documentelor de studii care atestă formarea în profesie (diploma sau adeverinta de absolvire, adeverinţa de grad principal, diploma de master în specialitate, certificate de obţinere a unei specializări/competenţe profesionale, etc.);

3. Copie legalizata a ultimului act de studii.(Bacalaureat sau Ciclul superior al liceului)
4. Declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 14 şi 15 din OUG 144/2008
5. Certificat de cazier judiciar
6. Certificat medical – clinic;
7. Certificat medical – psihic;
8. Copie xerox B.I/C.I.;
9. Copie xerox certificat de nastere;
10. Copie xerox certificat de casatorie (daca este cazul);
11. Jurământul profesional.
12. Taxa de inscriere in O.A.M.G.M.A.M.R : 100 Lei
13. Cotizatia in functie de numarul de luni ramase pana la sfarsitul anului.
Se calculeaza 1%/luna din salariu minim pe economie.

DOSARELE SE DEPUN PERSONAL!
Program de lucru cu publicul: de Luni pana Joi intre orele 10:00 – 13:00
Descarcă – Cerere Eliberare Certificat Membru

                               Copyright © 2014-2017 O.A.M.G.M.A.M.R. - Filiala Ialomiţa. Toate drepturile rezervate. Creat de Bogdan Emilian - Cornel